جهت اطلاع از قیمت کسب و کار الکترونیک مشاوره مدیریت تیارا با شماره های 021-44317857 021-44317857 تماس بگیرید .
بر حسب تعریف عامه مفهوم کسب و کار می توان همهی فرآیندهای زندگی را کسب و کار دید، چیزی که ارزش افزوده ایجاد میکند، مشکلی را حل می کند، بهبود می دهد و تسریع می کند. حال اگر این راهگشایی با فناوری و اینترنت توام شود، می توان مفهوم و تعالی کسب و کار الکترونیک نمایان شود.
بر حسب تعریف عامه مفهوم کسب و کار می توان همهی فرآیندهای زندگی را کسب و کار دید، چیزی که ارزش افزوده ایجاد میکند، مشکلی را حل می کند، بهبود می دهد و تسریع می کند. حال اگر این راهگشایی با فناوری و اینترنت توام شود، می توان مفهوم و تعالی کسب و کار الکترونیک نمایان شود.
هر فرآیندی در زندگی را می توان به شکل یک کسب و کار دید، یک ساختار با افراد، منابع و لزوم حیاتی برای بهبود، توسعه و سرعت برای ایجاد ارزشی افزوده و راهکاری برای بهتر انجام شدن همه چیز. اینترنت و تمام آنچه همچون شبکه های اجتماعی، پلتفرم ها و ... درون آن است تحول بزرگ دنیای ما هستند. در یک کسب و کار الکترونیک و تجارت های الکترونیکی تلاش می شود که فرآیندی را سریعتر، کم هزینه تر و آسانتر کند. شاید مبنای هر ایده و هر کسب و کار و تجارت الکترونیک از این سه وجه می آید.
یک محتوا ممکن است مستقیم در شبکه های اجتماعی و وب سایت (سئو) با مخاطب ارتباط برقرار کند و گاهی ممکن است با تاثیرگذاری از طریق محتوای مرتبط یا حتی حاشیه ای این ارتباط را ایجاد کند. رپرتاژ آگهی ها، خبرهای مرتبط یکی از این راهها است که می تواند هم اثرگذاری بیشتری بواسطه ارتباط غیرمستقیم بگذارد و هم هزینه کمتری به جهت تولید برای کسب و کارها ایجاد کند.
شاید مهمترین وجه تجارت اجتماعی در مفهوم و تعریف خود بازار نمایان شود. اینکه ابتدا یک جمع متقاضی ایجاد کنیم و این جمع متقاضی دارای صفات و نیاز مشترک خواهند بود. مفاهیم سنتی بازار در ایران شاید بهترین ابزار و کمک برای درک و پیاده سازی بهتر به سبب بومی بودن مفاهیم در ایران است.
کسب و کار الکترونیک در واقع می تواند تمام فرآیندهایی که یک کسب و کار دارد را به شکلی پیاده سازی کند تا این فرآیندهای سریعتر، آسان تر و کم هزینه تر و گاهی ممکن کند. رویکرد اصلی در داشتن یک کسب و کار الکترونیک برای موفقیت در نظر داشتن منافع مشتری و گره زدن آن با منافع کسب و کار است. در واقع کسب و کار الکترونیکی به این معنا نیست که فقط فرآیندها و منافع در سمت کسب و کار متحول شود و بهبود پیدا کند. بلکه مهمترین آیتم موفقیت در کسب و کار الکترونیک را توجه به سمت مشتری و مخاطب باید در نظر گرفت.
یک وب سایت باید در جنبه های مختلف گوگل را راضی نگاه دارد تا بتواند رتبه های بهتری در نتایج داشته باشد. ساختار صفحات و لینک ها و محتوای صفحات اولین و ساده ترین چیزی است که در سئوی سایت اهمیت دارد و نیازمند بهترین ساختاردهی در راه اندازی یک سایت است. همچنین ساختار فنی سایت اعم از فایلها، سرور و ... موضوع دیگری است که نیاز است در بخش فنی سایت رعایت شود تا محتوا و صفحات سایت بعد از ایندکس شدن ارزش بیشتری برای گوگل برای حضور در نتایج جستجوی کاربران داشته باشد.
ظهور وب موبایل و افزایش دیواس های موبایلی متصل به اینترنت و افزایش خرید اینترنتی و بررسی و انتخاب کالا در اینترنت در واقع یک پارادایم جدید در حوزه فروش تبدیل شده است. ممکن است فروشگاه اینترنتی تمام روندهای یک فروشگاه اینترنتی در معنای مرسوم را نداشته باشد. اما حضور در اینترنت و نمایش اطلاعات متنی و بصری کالا یا خدمات و ارائه مسیر فروش برای مشتری و مخاطب به کمک سئو می تواند افزایش فروش در اینترنت را افزایش دهد.
سایت های شرکتی باید با هویت بصری و برند کسب و کار همخوانی داشته باشد و همچنین نیازمند نگهداری و بروز رسانی سایت برای بالابردن حضور در جستجوهای کاربران (سئو) و بالابردن سطح ارتباط که ممکن است مرتبط با تکنولوژی ها و دیوایس های مختلف باشد . لذا سایت های شرکتی نیازمند بروزرسانی در محتوا، ظاهر و تجربه کاربری هستند تا تبدیل به یک بازوی کمک کننده برای جذب مشتریان جدید شود و همچنین مشتریان قدیمی را ترغیب کند تا همواره برای دریافت اطلاعات و اخبار ارتباط خود را از طریق سایت شرکت مشتاق