جهت اطلاع از قیمت مشاوره مدیریت مشاوره مدیریت تیارا با شماره های 021-44317857 021-44317857 تماس بگیرید .
مشاوره مدیریت بال پروازی است که شما را بالا می برد تا سازمان و کسب و کار خود را کمی با فاصله مشاهده کنید و ناهمترازی ها و جنبه های پنهانی که سرعت و توان شما را گرفته است را ببینید.
مشاوره مدیریت بال پروازی است که شما را بالا می برد تا سازمان و کسب و کار خود را کمی با فاصله مشاهده کنید و ناهمترازی ها و جنبه های پنهانی که سرعت و توان شما را گرفته است را ببینید.
هر صاحب کسب و کار و هر مدیر سازمان نیاز دارد که یک راه حل کارآ و مفید را سریع و با ریسک کمتری بدست بیاورد. در واقع او ترجیح می دهد خدمات تخصصی مدیریت را به شکلی بروز و تجربه شده بدست بیاورد. منابع انسانی، ساختار مجموعه کاری و روش ها و روال ها در یک کسب و کار یا سازمان ها همواره نیازمند بهبود راهبری و واکنش به تغییرات بیرون و درون سازمان اعم از فرصت ها و تهدیدها هستند و این لازمه استفاده از خدمات مشاوره مدیریت در جنبه های مختلف را در کسب و کار نمایان می سازد.
مديريت ارتباط با مشتريان مجموعه فعاليتهايي است که يک بنگاه اقتصادي به منظور شناسايي ، پيدا کردن ، جذب ، توسعه و حفظ وفاداری مشتريان سودآور به وسيله ارائه کالاها و خدمات مناسب در زمان مناسب و با هزينه مناسب انجام مي دهد. CRM روابط بين شركت و مشتريان ، شرکای تجاری ، عرضه کنندگان و کارمندان را تسهیل می نماید. به عنوان مثال، ممکن است شرکتی یک پایگاه داده در مورد مشتریان خود داشته باشد که دارای جزئیات کامل و کافی در مورد مشتریان در آن موجود می باشد. مدیریت ، فروشندگان، ارائه کننده خدمات، و شاید مشتری به طور مستقیم میتوانند به اطلاعات دسترسی پیدا نمایند.
تجربیات و دانش ارزشمندترین دارایی های یک کسب و کار یا سازمان است. همان میزان که دانش و تجربه قائل به افراد و متخصصین و مدیران یک سازمان است به همان میزان نیز در خطر حذف از سازمان است. اینکه منابع دانشی یک سازمان قائل به فرد باشد یک استراتژی خطرناک است. از این رو مدیریت دانش توانسته با حفظ ارزش های حوزه منابع انسانی، دانش را به عنوان یک دارایی در ساختار سازمان حفظ کند و این دانش در ساختار سازمانی توسعه یافته و به شکل خرد رشد کند.
روشها و رویکردهای فراوانی وجود دارد که بتوان از طریق اصول آن مدیریت فناوری یک سازمان را راهبری کرد و کمترین خطا و بیشترین بهره وری را با اتکا به ثبات اطلاعاتی و ساختاری ارائه داد. شاید اتکا به یک روش برحسب نوع کارها و نوع سازمان ها گزینه خوبی نباشد . شاید رجوع و تجمیع تجربیات سازمان های موفق و اتکا به رویکرد Best practice در این زمینه استراتژی مناسبی برای تدوین و ساختاردهی اولیه باشد.
بازمهندسی یا مهندسی مجدد فرآیند کسب و کار (BPR) یک رویکرد مدیریتی است که بر تجزیه و تحلیل و طراحی مجدد فرآیندهای کسب و کار در یک سازمان برای دستیابی به بهبودهای قابل توجه در عملکرد متمرکز است. اجرای BPR می تواند به شرکت ها کمک کند تا به طور چشمگیری هزینه ها را کاهش دهند، کیفیت را افزایش دهند و کارایی را بهبود بخشند. این وبلاگ نمای کلی از چیستی BPR، تاریخچه، هدف، مزایا، تفاوت آن با بهبود فرآیند، مراحل درگیر و نقش اعضای تیم را ارائه می دهد.
رقابت دانشگاه ها در سطح جهانی براساس رتبه بندی های مختلفی انجام می شود . این رتبه بندی ها در حوزه های مختلف انجام می شود و در حوزه های مختلفی نیز برای تصمیم گیری استفاده می شود. یکی از این رتبه بندی ها به نام وبومتریک - وبومتریکس است که با عنوان Webometrics Ranking of World Universities شناخته شده و مربوط به یک موسسه اسپانیانی است که شاخص های مختلفی را برای این منظور در نظر می گیرد.