فرشاد ابراهیمپور، نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با خبرفوری گفت: شهریه مدارس دانشگاههای غیرانتفاعی و آزاد محل تامین اصلی پرداخت پرسنل است، بنابراین اگر دانش آموزان و دانشجویان در پرداخت شهریه تعللی داشته باشند در پرداخت حقوق معلمان و اساتید مشکل
به گزارش خبرفوری، به گفته وی هزینههایی که در آموزش حضوری پرداخت میشود به همان میزان یا بیشتر در بحث آموزش غیر حضوری پرداخت میشود.
ابراهیمپور گفت اینکه چون آموزشها غیرحضوری بوده باید شهریهها کاهش یابد، قابل قبول نیست و اگر کلاسی برگزار نشده دانشگاهها باید با اساتید برخورد کنند و اساتید جایگزین شوند. کلاسهای آنلاین مدارس و دانشگاهها برگزار شده و اختلالی در این موضوع وجود نداشته است.
به گفته او تغییر محل سکونت دانش آموزان به علت مهاجرتهای داخلی بر اثر جنگ و حادثه ناگوار مدرسه شجره طیبه میناب موجب شده است وزارت آموزش و پرورش بر ادامه آموزش غیرحضوری تاکید داشته باشد.
او تاکید کرد: تصور نادرستی است که آموزش غیر حضوری میتواند ارزش کمتری نسبت به آموزش حضوری داشته باشد.