برای خرید سررسید ۱۴۰۴ و تقویم رومیزی سال جدید همین حالا دست به کار شوید.
چنانچه بهدنبال بهترین هدیه برای مشتریان و همکاران خود هستید، خرید سررسید یا تقویم رومیزی میتواند انتخاب خوبی برای این کار باشد. ماندگاری این کادو بسیار بالا بوده و کاربردهای فراوانی نیز دارد. بهطور مثال، هر دفعه که فرد به سالنامه نگاه میکند، به یاد برند یا شرکت شما خواهد افتاد. ویژگی دیگری که برای این هدیه وجود دارد، برندسازی عالی به کمک آن است. شما قادر هستید در بخشهایی از این هدیه، تصاویر محصولات یا معرفی برند خود را قرار دهید. مزایای بسیار زیادی برای این محصول وجود دارند که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.
مزایای استفاده از سررسید 1404 و تقویم رومیزی بهعنوان هدیه وجود دارند که هنوز بسیاری از افراد از آن غافل هستند. با وجود این ویژگیها فرایند و اهداف بازاریابی شما به بهترین شکل قابل پیادهسازی خواهد بود. این مزایا به شرح ذیل هستند.
اولین مزیت استفاده از این محصول بهعنوان هدیه برندسازی هدفمند است. درواقع زمانیکه این محصول را سفارش میدهید، با قرار دادن لوگو یا تصاویر محصولات برند خود باعث افزایش اعتبار شرکتتان خواهید شد. همچنین این موضوع میتواند اعتماد مشتریان نسبتبه شما را نیز بیشتر کند.
بهطور مثال، در هر صفحه از تقویم میتوانید بهصورت کمرنگ یا در ابعاد کوچک از لوگوی شرکت خود استفاده کنید. اینگونه مشتری با هر نگاهی که به سالنامه سال جاری میاندازد، نام برند شما برایش تداعی میشود. حال فکر کنید چنین کاری را بهصورت مستمر برای چند هزار مشتری انجام دهید؛ به نظرتان میزان تاثیرگذاری روی برندسازی چندبرابر میشود؟ با این کار قطعا بعد از چند سال نام شرکت شما شهرت زیادی پیدا خواهد کرد.
نکته دیگری که باید در این رابطه بدانید، کاربردی بودن این هدایا است. هر خانهای نیاز به یک تقویم دارد. درست است که امروزه همه از گاهشمار تلفن همراه خود استفاده میکنند؛ اما قرار دادن این محصول روی میز کار اداره یا کابینتهای خانه، هنوز هم کاربرد خود را حفظ کردهاست. از طرف دیگر، سررسیدها نیز فوقالعاده کاربردی هستند. دانشآموزان، دانشجویان، مهندسان، طراحان، افراد فنی و... همگی از این محصول بهعنوان محلی برای نوشتن نکات و یادآوریهایشان استفاده میکنند. با قرار دادن نام و لوگوی خود در هر صفحه از آن، برند شما همیشه بهیاد میماند؛ زیرا ممکن است فردی سالها از هدیه شما استفاده کند.
مزیت دیگری که در این کادو وجود دارد، قابلیت بهکار بردن انواع تصاویر، طرحها و حتی لوگوی سازمان روی آن است. بهجای اینکه در جلسات و همایشهای مختلف هدایای معمولی به افراد بدهید، بهتر است از تقویم یا سررسید 1404 استفاده کنید. بهطور مثال، استفاده از تصاویر آثار باستانی، مکانهای دیدنی دنیا و... میتوانند به زیبایی این هدیه بیفزایند.
باید این را بدانید تا زمانی که سررسید یا تقویمی که هدیه دادهاید استفاده شود، برند شما نیز به یاد فرد خواهد ماند. این موضوع بسیار مهم بوده و تیمهای بازاریابی تاکید خیلی زیادی روی آن دارند؛ زیرا تنها با استمرار است که یک برند ماندگار میشود. ممکن است شرکتی برای ساخت یک تبلیغ تلویزیونی علاوهبر هزینه، زحمت زیادی را تحمل کند. این درحالی است که آن تبلیغ، تنها چند روز یا چند هفته ذهن مخاطب را درگیر خود میکند؛ اما با تهیه یک سالنامه برای شرکت خود بدون هیچ زحمت اضافهای، حداقل یک سال بهیاد مشتریان خود خواهید ماند.
آخرین مزیتی که میخواهیم در این بخش به آن اشاره کنیم، هزینه بهصرفه این روش است. امروزه کمپینهای تبلیغاتی مختلف و تیزرهای گوناگونی بهوجود میآیند تا نظر مخاطبین را جلب کنند؛ اما این را هم باید بدانید که هزینه تمام این پروژهها بسیار زیاد است. این درحالی است که شرکتهای مختلف با کمترین هزینه میتوانند صاحب سالنامه یا تقویم شخصیسازیشده خودشان بشوند. مبلغی که برای خرید سررسید و تقویم میپردازید، در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی یا شبکههای اجتماعی، بسیار ارزانتر خواهد بود.
زمانیکه تصمیم شما برای سفارش تقویم رومیزی و سالنامه قطعی شد، باید نکاتی را درنظر بگیرید تا کیفیت این هدایا بیشتر شود. بهدلیل اهمیت این نکات در تاثیرگذاری روی مشتریان، در این بخش، بهطور کامل هرکدام از آنها را برایتان توضیح خواهیم داد.
مهمترین نکتهای که هنگام سفارش انواع تقویم یا سالنامه باید به آن توجه داشته باشید، کیفیت چاپ این هدایا است. باید بدانید که دلیل انتخاب این محصولات بهعنوان هدیه، کاربرد آنها است؛ پس نباید کیفیت کمی در تولید یا چاپ خود داشته باشند. بهطور مثال، نوشتههای تقویم رومیزی باید بهشکلی کاملا واضح پرینت شوند. استفاده از مقواهای محکم و براق، جلوه بهتری به این هدایا میبخشند. همچنین، انتخاب سررسیدهایی با جلد چرمی میتواند پرستیژ شرکت شما را بالاتر ببرد.
مورد دیگر این است که نباید از زیبایی بصری این هدایا غافل شوید. برای اینکه تاثیرگذاری آنها روی مشتری بیشتر شود، باید جذابترین قالب طراحی را بستهبه برند خود انتخاب کنید. بهطور مثال، انتخاب فونت مناسب، پالت رنگی مربوط به برند، استفاده از تصاویر مجموعه و... در این موضوع مؤثر هستند. برای اینکه کارتان راحت شود، میتوانید از یک تیم برندینگ یا گرافیست کمک گرفته و قالبی را برای تقویم یا سالنامه خود بهشکل شخصیسازیشده ایجاد کنید. فراموش نکنید که چاپ کردن لوگوی برند با بیشترین کیفیت، از اهمیت زیادی برخوردار است.
گفتیم که هزینه چاپ تقویم یا سررسید 1404 بهنسبت دیگر روشهای تبلیغاتی ارزانتر است؛ اما این دلیلی نمیشود که بهدنبال کمترین تعرفه برای این موضوع نباشید. چاپخانههای بسیار زیادی در ایران وجود دارند که هرکدام برای ارائه این خدمات، مبلغی را درنظر گرفتهاند. شما باید بستهبه نیاز خود و کیفیتی که میخواهید، یکی از این مراکز را انتخاب کنید؛ اما معیار قیمت را از یاد نبرید. شما قرار است چندصد یا حتی چندهزار نمونه از این هدایا را چاپ و آمادهسازی کنید؛ به همین دلیل، کمترین اختلاف قیمت، بیشترین تاثیر را در هزینه نهایی شما خواهد گذاشت.
سوال مهمی که باید در انتهای مطلب به آن پاسخ دهیم، این است که کدام شرکتها یا برندها قادر به استفاده از این هدایا خواهند بود؟ میتوان گفت که محدودیتی برای انتخاب تقویم یا سررسید وجود نداشته و هرکسی میتواند از آن استفاده کند؛ اما بیشترین کاربرد این هدایا برای شرکتهای صنعتی است. اگر تولیدکننده کانتینرها، قطعات اتومبیل و کشنده، کابینت و کمد یا محصولاتی از این قبیل هستید، سالنامه انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. شرکتهای طراحی سایت، طراحی بنر، پخش و ویزیتوری، باربری و اسبابکشی و... نیز میتوانند از این محصولات بهعنوان کادوی تبلیغاتی خود استفاده کنند.
سادهترین و کمهزینهترین روش برای تبلیغ برند، چاپ تقویم رومیزی یا سررسید سال جاری است. این هدایا بسیار خاص و کاربردی بوده و میتوانند یادآور نام شرکت و تیم شما باشند. کافی است با هزینهای بهصرفه این کادوی تبلیغاتی را چاپ کرده و به مشتریان یا همکاران خود بدهید. هزینه کم، سرعت بالا، برندسازی به بهترین شکل و کاربردی بودن و... مزایای این هدایا بهشمار میروند. مهرسام چاپ یکی از حرفهایترین چاپخانههای ایران است. وجود جدیدترین تکنولوژیهای چاپ، سرعت بالا در تامین سفارش و بهترین تعرفه، ویژگیهایی است که با استفاده از خدمات این مجموعه نصیب شما خواهد شد.