درباره ما - مشاوره مدیریت تیارا

مشاوره مدیریت تیارا
مجموعه تیارا در سال 96 با محوریت مشاوره مدیریت، کسب و کارهای تجاری و آموزش شروع به کار کرد. با گسترده شدن ارتباطات و فناوری تمرکز مجموعه بر پیاده سازی ها و مشاوره به حوزه فناوری اطلاعات، کسب و کارها و تجارت الکترونیک لحاظ شد.
تجارت اجتماعی و بواسطه آن محتوا، آموزش های سازمانی، آموزش مجازی و توسعه بازار نیازمندی های سازمان و کسب و کارها برای توسعه و رشد بود که مجموعه تیارا تلاش کرده است که از تجربیات مختلف اعضا کمک گرفته و این نیازمندی های بازار را فراهم کند.


مشاوره مدیریت

مشاوره مدیریت بال پروازی است که شما را بالا می برد تا سازمان و کسب و کار خود را کمی با فاصله مشاهده کنید و ناهمترازی ها و جنبه های پنهانی که سرعت و توان شما را گرفته است را ببینید.

  • مدیریت دانش و حفظ تجربه و خطاناپذیری
  • مشاوره ارتقا رتبه وبومتریکس دانشگاهی
  • مشاوره بازمهندسی فرآیندهای سازمانی و کسب و کار
  • مشاوره مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
  • مشاوره مدیریت سازمان های فناوری

فناوری اطلاعات و نرم افزار

نتیجه و برآورد فناوری اطلاعات و نرم افزارها یک موجود زنده است که نیازمند توسعه، رشد، نگهداری و تحول است. ضعف یا قوت در هر کدام از این بخش ها منجر به اثر سوء یا تعالی می شود. اما اگر بخواهیم یک هواپیما را که درون آن نشستیم بهبود دهیم چکار باید کرد؟

  • استقرار مرکز تماس و تیم پشتیبانی نرم افزار
  • خدمات پشتیبانی نرم افزارها و سامانه ها
  • مشاوره و ارزیابی سامانه ها و نرم افزارها
  • مشاوره و تولید نرم افزار مدیر محصول

کسب و کار الکترونیک

بر حسب تعریف عامه مفهوم کسب و کار می توان همه‌ی فرآیندهای زندگی را کسب و کار دید، چیزی که ارزش افزوده ایجاد می‌کند، مشکلی را حل می کند، بهبود می دهد و تسریع می کند. حال اگر این راهگشایی با فناوری و اینترنت توام شود، می توان مفهوم و تعالی کسب و کار الکترونیک نمایان شود.

  • امکانات وب سایت در CMS
  • پیاده سازی فروشگاه اینترنتی
  • پیاده سازی وب سایت شرکتی
  • تعرفه طراحی سایت شرکتی
  • تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی
  • تولید و مدیریت محتوای الکترونیکی
  • سئو و ارتقای رتبه گوگل
  • مشاوره و راه اندازی تجارت اجتماعی
  • مشاوره و راه اندازی کسب و کار الکترونیک
  • نمونه پروژه های وب سایت و فروشگاه اینترنتی

آموزش مجازی

آموزش مجازی باید نسخه ای الکترونیکی از آموزش حضوری باشد، تلاش برای تسریع، دسترسی و آسان شدن آموزش فقط هدف آموزش الکترونیکی است ولی باید فعالیت ها و تعامل ها از آموزش حضوری در این نسخه مغفول نباشد.

  • پشتیبانی سامانه های آموزش مجازی
  • سامانه شبکه اجتماعی آموزش طهورا Social LMS
  • سامانه مدیریت آزمون طهورا
  • مشاوره و اجرای سامانه های مدیریت یادگیری

آموزش سازمانی

سه وجه مهم سازمان اعم از منابع انسانی، ساختار و فرآیندها نیازمند تحول هستند و تعالی یک سازمان، یادگیرنده بودن است، آموزش های سازمانی چه در حوزه توسعه فردی و چه در حوزه تخصصی و چه در سطح کارمندان و چه مدیریت یک لازمه برای توسعه سازمانی است.

  • دوره تجارت اجتماعی
  • دوره خطاناپذیری
  • دوره طراحی کسب و کار
  • دوره کارشناسی نرم افزار و فناوری اطلاعات
  • دوره مذاکره و ارتباطات