جهت اطلاع از قیمت آموزش مجازی مشاوره مدیریت تیارا با شماره های 021-44317857 021-44317857 تماس بگیرید .
آموزش مجازی باید نسخه ای الکترونیکی از آموزش حضوری باشد، تلاش برای تسریع، دسترسی و آسان شدن آموزش فقط هدف آموزش الکترونیکی است ولی باید فعالیت ها و تعامل ها از آموزش حضوری در این نسخه مغفول نباشد.
آموزش مجازی باید نسخه ای الکترونیکی از آموزش حضوری باشد، تلاش برای تسریع، دسترسی و آسان شدن آموزش فقط هدف آموزش الکترونیکی است ولی باید فعالیت ها و تعامل ها از آموزش حضوری در این نسخه مغفول نباشد.
استقرار آموزش مجازی در یک دانشگاه یا مجموعه آموزشی نیازمند دو جنبه است. اولی نحوه استقرار و همپوشانی با ساختار اداری و علمی است که بتواند تمام جنبه های ارتباطی و سازمانی را پوشش دهد و برآورده کند. ارتباط با سامانه های آموزشی و اداری که خودکارسازی فرآیندها اطلاعاتی مهمترین بخش این جنبه است. دومین بخش مهم استقرار بستری است که بتواند بیشترین تعامل را بین ارائه دهنده، فراگیر و محتوای آموزشی را برقرار کند تا رصد و ارزیابی آموزشی و فعالیتی قابل اندازه گیری باشد. در واقع فروکاهش آموزش مجازی به برقرار یک جلسه آنلاین در واقع استفاده نکردن از ظرفیت های مفهوم آموزش مجازی است. بدیهی است نحوه ارائه و آموزش در آموزش مجازی متحول شده است و اساتید و مدرسین از این تحول را به عنوان فرصت و ابزاری برای ارائه بیشتر و متنوع تر بهره می برند.
پشتیبانی های آنلاین برای سامانه ها و تشکیل درخت دانش برای تسریع و کاهش زمان پشتیبانی و تشکیل بانک دانش کاربری یکی از مرسوم ترین مواردی است که امکان پایداری سامانه ها را فراهم می کند. بسترهای مختلف برگزاری جلسات آنلاین کلاس دارای نکات و موارد زیادی هستند که برای هر کاربر به تبع نوع دیوایس، اینترنت و مرورگر و ... متفاوت است و لذا نیازمند یک پشتیبانی با تجربه و مسلط به تمامی این پلتفرم ها وجود دارد.
با در نظر گرفتن تجربیات استقرار سامانه های مختلف آموزش مجازی و ساختارهای مختلفی آموزشی مثل پژوهشکده ها، مدارس ، آموزشگاه ها و مراکزآموزش عالی و دانشگاه ها در واقع با رویکرد best practice منعطف ترین و بهینه ترین ساختار را به شکل راهکارهایی با مزایا و معایب ارائه و توسط مجموعه آموزشی انتخاب می شود.
فرآیند آزمون گیری به شکل مجازی نیازمند بستری مطمئن و رعایت جوانب مختلف است. ارتباطات اینترنت، دیوایس کاربران و دقت در ثبت پاسخ ها و پوشش شرایط خاص برای ثبت و محاسبه نتایج از مواردی است که نیاز است یک سامانه آزمون گیر آنها را لحاط نماید.
در عصر شبکه های اجتماعی و افزایش تعاملات آنلاین کاربران تمایل دارند در یک محیط پویا و تعاملی مطالب کلاس ها را دریافت کنند و فعالیت ها و تعاملات خود با فراگیران دیگر و مدرسان را تجربه کنند. مفاهیم شبکه های اجتماعی و بازی انگاری برای بالاتر بردن انگیزه کاربران برای یادگیری منجر به خلق نسل دوم سامانه های ال ام اس شد که شبکه اجتماعی آموزش طهورا به شکل یک Social LMS یکی از آنهاست که توانسته با تجربیات استقرار در دانشگاه های مختلف روند توسعه خود را طی کند و به شکل یک سامانه جامع با قابلیت مدیریت ترم و ارتباطات سرویس گرا با سامانه های مدیریت آموزشی عرضه شد.