جهت اطلاع از قیمت آموزش سازمانی مشاوره مدیریت تیارا با شماره های 021-44317857 021-44317857 تماس بگیرید .
سه وجه مهم سازمان اعم از منابع انسانی، ساختار و فرآیندها نیازمند تحول هستند و تعالی یک سازمان، یادگیرنده بودن است، آموزش های سازمانی چه در حوزه توسعه فردی و چه در حوزه تخصصی و چه در سطح کارمندان و چه مدیریت یک لازمه برای توسعه سازمانی است.
سه وجه مهم سازمان اعم از منابع انسانی، ساختار و فرآیندها نیازمند تحول هستند و تعالی یک سازمان، یادگیرنده بودن است، آموزش های سازمانی چه در حوزه توسعه فردی و چه در حوزه تخصصی و چه در سطح کارمندان و چه مدیریت یک لازمه برای توسعه سازمانی است.
آموزش سازمانی فرآیند انتقال دانش عملی در سازمان است که عملکرد کارکنان و قابلیت های حین کار را افزایش می دهد. آموزش سازمانی یک رویکرد استراتژیک برای کمک به کارکنان برای یادگیری مهارت هایی است که به طور مستقیم بر عملکرد شغلی و تعهدات آنها تأثیر می گذارد. سازمان ها به دانش و کارآیی کارکنان خود نیاز دارند که در کاری که انجام می دهند بهترین باشند. به این ترتیب، سازمانها باید برای کمک به کارکنان خود در انجام بهتر وظایف خود با معرفی فناوریها یا فرآیندهای جدیدی که بهرهوری را افزایش میدهند یا حتی فقط مهارت در عملکردهایی را که کارکنان انجام میدهند، سرمایهگذاری کنند. چنین تغییراتی به آموزش نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که کارکنان می توانند به اهداف شرکت برسند. و این یک تعامل و نفع دوطرفه است که به کارکنان و سازمان یک رویکرد توسعه پایدار می دهد.
ممکن است خرید یک استقرار نرم افزار یا سامانه به دلایل مختلفی دارای انحرافات و خطاهایی باشد که شرکت تامین کننده تلاش می کند برای جلب نظر و فروش آنها را با موارد دیگری پوشش دهد. کارشناسان فناوری اطلاعات و نرم افزار یک سازمان فارغ از اینکه متخصص آن تکنولوژی یا زبان برنامه نویسی و پلتفرم نرم افزاری مهارت هایی را در خود توسعه می دهند که بتوانند یک نرم افزار یا سامانه را براساس موارد مهمی مثل توسعه پذیری، ارتباطات و نگهداری و ... ارزیابی کنند و در جلسات دمو و فنی پرسش های اصلی تری را برای پاسخگویی شرکت ها مطرح کنند.
هر ارتباطی شامل هزینه ها و صرف منابع زمانی و انسانی است و همانطور که در باقی فرآیندهای زمان و منابع باید بهینه باشد در تعاملات و ارتباطات نیز نیازمند این رویکرد بهینه هستیم. برحسب موقعیت افراد و واحدها سطوح مذاکره و تعاملات متفاوت است. وقتی حواشی ناشیانه گفتگو و تعامل و سوتفاهم های ناشی از آن حذف می شوند. ارتباطات در یک سطح حرفه ای رخ می دهد و مسائل بیشتری شامل توافق می شود و پایداری توافقات افزایش می یابد.
اگرچه تجارت اجتماعی در ایران قدیم و بازارهای سنتی به شکلی نهادینه وجود دارد اما با عبور از نسل بازار سنتی این مفهوم بزرگ از هم گسسته شده است و حالا به شکل علمی و از رفرنس های خارج از ایران و بروزرسانی شده ارائه می شود.
ممکن است یک ایده شروع کننده کسب و کاری باشد یا یک کسب و کار سنتی نیاز دارد که متحول شود. همه باید در یک ساختار استاندارد جوانب مختلفی را بررسی کنند و پاسخی برای تمام سوالاتی که هر گسب و کار با آن مواجه است داشته باشند. سوالاتی که بدون پاسخ در آینده ممکن است به هزینه ها یا واگذاری بازار به رقبا منجر شود.
خطاناپذیری به شکل یک نگرش و رویکرد فکری و فرآیندی می تواند در ساختار سازمان پیاده سازی شود. اینکه خطایی به شکل سهوی یا عمدی باعث شود بخشی در طول زمان دچار مشکلی شود شامل گستره زمانی است که ممکن است هرآنچه با آن بخش مرتبط است را به انجراف و خطا بکشد. هزینه های جبران و هزینه های اصلاح گاهی مالی خواهند بود و گاهی بزرگتر و باعث نابودی یک کسب و کار یا سازمان شوند.