مشاوره مدیریت تیارا توسعه مدیریت و کسب و کار تیارا
تیارا خدمات مشاوره مدیریت فناوری اطلاعات نرم افزار کسب و کار الکترونیک آموزش مجازی آموزش سازمانی طراحی وب سایت شرکتی سئو و ارتقای رتبه گوگل طراحی فروشگاه اینترنتی تعرفه طراحی سایت
مشاوره مدیریت تیارا ارائه دهنده چه خدماتی است؟
تیارا خدمات مشاوره مدیریت فناوری اطلاعات نرم افزار کسب و کار الکترونیک آموزش مجازی آموزش سازمانی طراحی وب سایت شرکتی سئو و ارتقای رتبه گوگل طراحی فروشگاه اینترنتی تعرفه طراحی سایت
شماره تماس ها جهت ارتباط و دریافت اطلاعات در مورد این خدمات کدام است؟
جهت ارتباط با شماره های 021-44317857 021-44317857 تماس بگیرید .
ارائه دهنده چه خدماتی در تهران است ؟
مشاوره مدیریت و توسعه کسب و کار تیارا، ارائه خدمات مشاوره و اجرا در حوزه های مدیریت، فناوری اطلاعات و کسب و کار.
مشاوره مدیریت
هر صاحب کسب و کار و هر مدیر سازمان نیاز دارد که یک راه حل کارآ و مفید را سریع و با ریسک کمتری بدست بیاورد. در واقع او ترجیح می دهد خدمات تخصصی مدیریت را به شکلی بروز و تجربه شده بدست بیاورد. منابع انسانی، ساختار مجموعه کاری و روش ها و روال ها در یک کسب و کار یا سازمان ها همواره نیازمند بهبود راهبری و واکنش به تغییرات بیرون و درون سازمان اعم از فرصت ها و تهدیدها هستند و این لازمه استفاده از خدمات مشاوره مدیریت در جنبه های مختلف را در کسب و کار نمایان می سازد.
فناوری اطلاعات و نرم افزار
تفاوتی نمیکند که یک نرم افزار یا یک تحول در فناوری اطلاعات تولید یا خریداری شود، اولین پیش نیاز شناخت، رعایت و ارزیابی اصولی است که آن امکان فناورانه یا نرم افزار با امکان سنجی ها و نیازمندی های مدنظر و هدفگذاری شده همخوانی داشته باشد. در مرحله بعدی، استقرار و بازمهندسی های لازم برای بهره برداری است که اگرچه همواره اجرا می شود ولی درست اجرا نشدن آن به جای ارزش افزوده تبدیل به یک فرآیند تولید هزینه و درگیر کردن منابع خواهد شد و بخش مهمی از این منابع در پشتیبانی و ارتباطات با مخاطب و مشتریان است که خود فرآیندی بزرگ است که می تواند به شکل بازگشتی تا نقطه شروع تولید اثرگذار باشد. پشتیبانی یعنی دریافت بازخوردی که اطلاعات مفیدی برای توسعه و تحول جمع آوری می کند و تواما رضایت و اعتماد مخاطب را هم فراهم می کند.
کسب و کار الکترونیک
هر فرآیندی در زندگی را می توان به شکل یک کسب و کار دید، یک ساختار با افراد، منابع و لزوم حیاتی برای بهبود، توسعه و سرعت برای ایجاد ارزشی افزوده و راهکاری برای بهتر انجام شدن همه چیز. اینترنت و تمام آنچه همچون شبکه های اجتماعی، پلتفرم ها و ... درون آن است تحول بزرگ دنیای ما هستند. در یک کسب و کار الکترونیک و تجارت های الکترونیکی تلاش می شود که فرآیندی را سریعتر، کم هزینه تر و آسانتر کند. شاید مبنای هر ایده و هر کسب و کار و تجارت الکترونیک از این سه وجه می آید.
آموزش مجازی
استقرار آموزش مجازی در یک دانشگاه یا مجموعه آموزشی نیازمند دو جنبه است. اولی نحوه استقرار و همپوشانی با ساختار اداری و علمی است که بتواند تمام جنبه های ارتباطی و سازمانی را پوشش دهد و برآورده کند. ارتباط با سامانه های آموزشی و اداری که خودکارسازی فرآیندها اطلاعاتی مهمترین بخش این جنبه است. دومین بخش مهم استقرار بستری است که بتواند بیشترین تعامل را بین ارائه دهنده، فراگیر و محتوای آموزشی را برقرار کند تا رصد و ارزیابی آموزشی و فعالیتی قابل اندازه گیری باشد.
در واقع فروکاهش آموزش مجازی به برقرار یک جلسه آنلاین در واقع استفاده نکردن از ظرفیت های مفهوم آموزش مجازی است.
بدیهی است نحوه ارائه و آموزش در آموزش مجازی متحول شده است و اساتید و مدرسین از این تحول را به عنوان فرصت و ابزاری برای ارائه بیشتر و متنوع تر بهره می برند.
آموزش سازمانی
آموزش سازمانی فرآیند انتقال دانش عملی در سازمان است که عملکرد کارکنان و قابلیت های حین کار را افزایش می دهد. آموزش سازمانی یک رویکرد استراتژیک برای کمک به کارکنان برای یادگیری مهارت هایی است که به طور مستقیم بر عملکرد شغلی و تعهدات آنها تأثیر می گذارد.
سازمان ها به دانش و کارآیی کارکنان خود نیاز دارند که در کاری که انجام می دهند بهترین باشند. به این ترتیب، سازمانها باید برای کمک به کارکنان خود در انجام بهتر وظایف خود با معرفی فناوریها یا فرآیندهای جدیدی که بهرهوری را افزایش میدهند یا حتی فقط مهارت در عملکردهایی را که کارکنان انجام میدهند، سرمایهگذاری کنند. چنین تغییراتی به آموزش نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که کارکنان می توانند به اهداف شرکت برسند.
و این یک تعامل و نفع دوطرفه است که به کارکنان و سازمان یک رویکرد توسعه پایدار می دهد.